De hele maand oktober doet onze praktijk mee aan de nationale “Maand van de Oudere Kat”. Als uw 7 jaar of ouder is, willen wij u daarom graag uitnodigen voor een gezondheidscontrole.

Katten van 7 jaar of ouder hebben een grote kans op ouderdomsklachten. Zo hebben maar liefst 2 op de 3 oudere katten last van pijn als gevolg van artrose. En heeft 1 op de 3 katten chronische nierziekte. Een te hoge bloeddruk staat vaak in verband met nierproblemen. Daar merkt u als eigenaar in het begin meestal helemaal niets van. Want katten zijn heel goed in het verbergen van aandoeningen.

Het is daarom verstandig om katten van 7 jaar of ouder regelmatig door ons te laten onderzoeken. Zo kunnen we controleren of uw kat geen pijn of ongemak heeft, of mogelijk andere zorg nodig heeft. Bij chronische aandoeningen is het belangrijk om deze op tijd te ontdekken. Zo kunnen we samen zorgen voor een zo lang mogelijk prettig leven van uw kat.

Extra korting tijdens de maand oktober

In oktober besteden we daarom extra aandacht aan de gezondheidscontrole van oudere katten. We controleren bijvoorbeeld het gewicht, de oren, ogen, nagels, huid en het gebit van uw kat. Daarnaast verzoeken wij u wat urine mee te nemen voor onderzoek. Deze maand geven wij een korting op deze gezondheidscontrole inclusief urineonderzoek. U betaald hiervoor slechts 26 euro!

Extra korting op aanvullende onderzoeken

Het onderzoek zal worden uitgevoerd door 1 van onze paraveterinairen. Kiest u tijdens deze afspraak ook vooreen screening van het bloed en/of bloeddrukmeting en bent u in het bezit van onze klantenpas dan krijgt u op deze onderzoeken 20% korting. Heeft u geen klantenpas dan krijgt u 10% korting. Indien er aanvullend onderzoek door een dierenarts nodig blijkt te zijn zullen we hiervoor een nieuwe afspraak moeten maken.

Bel ons voor een afspraak op 0321-317017, dan zien we u en uw kat graag in onze praktijk.
Tot binnenkort!

Maand van de Oudere Kat